Ako ste vlasnik salona, znate da je privlačenje kupaca jedna od najvažnijih stvari koje trebate učiniti kako bi vaše poslovanje bilo uspješno. Unatoč činjenici da su kupci vitalni, mnogi vlasnici salona ih ne mogu dobiti. Stoga smo za vas pripremili nekoliko savjeta koji će vam pomoći da privučete više kupaca u svoj salon.
Napravite web stranicu
U današnjem digitalnom svijetu često prva stvar koju ljudi učine kada traže novi salon jest pretraživanje interneta, stoga je važno imati funkcionalnu, korisnu i atraktivnu web stranicu koja sadrži sve potrebne informacije o vašem salonu, uslugama i cijenama.
Web stranica bi trebala biti jednostavna za korištenje i prilagođena mobilnim telefonima, jer mnogi ljudi koriste telefon za pronalaženje informacija o uslugama.
Oglašavanje salona na društvenim mrežama
Oglašavanje na društvenim mrežama jedna je od najučinkovitijih tehnika za privlačenje kupaca u vaš salon. Napravite profile za svoj salon na društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram, TikTok i počnite objavljivati aktualne vijesti, ponude, fotografije vaših usluga, mišljenja kupaca, korisne savjete…
Imajte na umu da je ključno biti redovito aktivan na društvenim mrežama, jer time poboljšavate svoju vidljivost i povećavate vjerojatnost da će vas kupci primijetiti i odlučiti posjetiti vaš salon.
Osim toga, također možete koristiti plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama i Googleu kako biste ciljali određenu publiku i povećali svoju vidljivost među potencijalnim kupcima. Ipak, savjetujemo vam da ne zaboravite koliko su društvene mreže važne za vaš salon i pridobijanje kupaca.
Online ocjene i mišljenja
Online recenzije i mišljenja vrlo su važni za stjecanje novih kupaca i zadržavanje postojećih. Budući da se kupci vole oslanjati na mišljenja drugih, važno je održavati dobre ocjene i mišljenja i recenzije samo njih na online platformama kao što su Google i Facebook.
Također vam savjetujemo da odgovarate na ocjene i recenzije, budete zahvalni na pozitivnima i poduzmete odgovarajuće mjere u slučaju negativnih recenzija i ocjena.
Sudjelovanje na sajmovima i priredbama
Posjećivanje sajmovima i događanjima salona i kozmetičke industrije izvrstan je način promoviranja vašeg salona i pridobijanja novih klijenata. Na sajmovima i događanjima možete predstaviti svoje usluge, upoznati potencijalne kupce i upoznati ih s onim što vaš salon može ponuditi.
Ne zaboravite promotivne materijale kao što su letci i posjetnice koje kupci mogu ponijeti i kontaktirati vas kasnije.
Jednostavno naručivanje termina
Zbog brzog tempa života i sve većeg broja svakodnevnih obaveza, kupcima je također važno da mogu brzo dogovoriti termin u salonu, bez čekanja na telefonskoj liniji i pisanja mailova. Osim toga, važno im je i to što se mogu pretplatiti na vašu uslugu u bilo koje doba dana, neovisno o radnom vremenu salona.
Alat koji uvelike može pomoći u lakšem naručivanju je sustav naručivanja koji postaje neizostavan dio svakog salona jer štedi Vaše vrijeme, a kupcima omogućuje jednostavnu narudžbu.
Promotivne e-pošte za privlačenje kupaca
Jedna od starijih, ali još uvijek uspješnih metoda promocije je promocija putem e-pošte. Savjetujemo Vam da svojim postojećim kupcima, novim potencijalnim kupcima i onima koji dulje vrijeme nisu bili u Vašem salonu šaljete elektronske poruke. Sadržaj e-maila treba sadržavati nove usluge, popuste, razne savjete, pogodnosti i slično.
U svakom slučaju, savjetujemo vam da pripazite da ne šaljete previše e-mailova i prečesto, kako kupcima i potencijalnim kupcima to ne bi smetalo i otkazali pretplatu na vaše komunikacije.
Briga za postojeće kupce
Briga o postojećim kupcima važan je dio uspješnog poslovanja vašeg salona. Ako želite zadržati svoje klijente i osigurati njihovo kontinuirano zadovoljstvo, trebate slijediti korake u nastavku.
Pružanje kvalitetnih usluga
Najvažniji čimbenik za zadržavanje postojećih korisnika je pružanje kvalitetne usluge. Pobrinite se da uvijek dajete sve od sebe i držite se visokih standarda kako biste osigurali da se klijenti vraćaju.
Stvaranje odnosa s kupcima
Savjetujemo vam da iskoristite svaku priliku za stvaranje dobrog odnosa sa svojim kupcima. Potaknite razgovor i slušajte njihove želje i potrebe kako biste ih još bolje razumjeli i pružili im upravo ono što žele.
Programi nagrađivanja i posebne ponude
Također je dobra ideja razmisliti o uvođenju programa nagrađivanja ili posebnih ponuda za vaše postojeće kupce. Tako će osjetiti da ih cijenite i da ste vam zaista važni.
Slanje obavijesti o vijestima
Šaljite klijentima redovite obavijesti o novostima i događanjima u vašem salonu. To će ih zainteresirati i natjerati da se vraćaju.
Klijenti koji redovito posjećuju Vaš salon i zadovoljni su Vašom uslugom svakako će preporučiti salon svojim prijateljima i poznanicima, a time Vam omogućiti i popriličan broj novih kupaca.
Dakle, ako želite pridobiti klijente u salon, morate biti kreativni, predani i čvrsto predani uspjehu. Uvijek istaknite svoje jedinstvene prednosti i usluge, oglašavajte se na društvenim mrežama, posjećujte sajmove i događanja te vodite računa o svojim postojećim klijentima.
Ne zaboravite da je ključno uvijek biti otvoren za promjene i ne bojati se izazova.
Vjerujemo da će, ako se pridržavate ovih savjeta i vaše usluge budu kvalitetne, i vaš salon biti uspješan i steći mnogo kupaca.
Svidio vam se ovaj članak? Pročitajte ostatak!
Na stranici Lime Booking za vas su odabrane samo najzanimljivije teme iz područja kozmetike, frizerstva, beauty trendova itd.
Lime Booking je online sustav naručivanja kupaca koji korisnicima salona omogućuje narudžbu usluga kad god i gdje god žele putem online obrasca. Vlasnicima salona omogućuje lakše poslovanje, više klijenata i više vremena koje mogu posvetiti svojim klijentima.
Nika
Drugi postovi
Lime Booking vs. Google Kalendar
Učinkovito upravljanje rokovima ključ je poslovnog uspjeha. Lime Booking i Google Kalendar nude različite funkcije – koja je prava za vas?
Zašto je jesen pravo vrijeme za prijelaz na aplikaciju za naručivanje u salonu?
Pročitajte neke od glavnih razloga zašto je jesen nedvojbeno savršeno vrijeme da i vi prijeđete na aplikaciju za naručivanje u svom salonu.
Sve informacije na dlanu putem mobilne aplikacije!
Želite li imati potpuni pregled onoga što se događa i pristupiti broju termina direktno sa svog mobilnog uređaja? Za vas smo pripremili upute kako jednostavno dodati aplikaciju Lime Booking na početni ekran svog mobilnog telefona.
Isprobajte Lime Booking besplatno!
Online kalendar, automatske SMS obavijesti, online zakazivanje i još mnogo toga!