Prrosinački survival guide vašeg salona

Prosinački survival guide vašeg salona
Bliži se božićno vrijeme, a s njim i stresni, dugi i užurbani dani za vaš salon. Jeste li spremni maksimalno iskoristiti ovaj naporan mjesec?

Svake godine nam se božićno vrijeme približava brže nego što želimo. Poput vašeg salona, ​​ovo je također najprometnije doba godine za mnoge tvrtke u industriji kose i ljepote. Je li vaš salon spreman?

Ususret Božiću može biti stresno i kaotično vrijeme za vlasnike i upravitelje salona dok se pokušavaju nositi s napadom sve veće klijentele, većom maloprodajom, zaposlenim osobljem itd. Uz čvrst plan i neke pametne tehnike, ovo još uvijek može biti vrijeme da osjetite blagdansku čaroliju!

Prikupili smo 7 najboljih savjeta za pripremu vašeg salona. Čitajte dalje kako biste saznali kako pobijediti božićni pritisak.

1. Pripremite prosinački raspored

Kao što kaže stara poslovica, “ako se ne pripremiš, pripremi se na neuspjeh!”

Kako se približavaju naporni dani u vašem salonu, pobrinite se da vaš raspored bude što bolje isplaniran.

Sastanci i smjena osoblja moraju biti dobro organizirani unaprijed. Elektronički alati za zakazivanje i naručivanje mogu stvarno pomoći da vaš salon radi što je moguće glatko.

Ako ne možete pratiti zvonjavu telefona, razmislite o tome da kupcima date opciju da sami naruče online. Zapamtite, ako već imate klijenticu u salonu, ona je ta koja treba privući najviše vaše pažnje, ja preko telefona.

2. Provjerite svoje zalihe

Ne možete prodati ono što nemate, a možemo se složiti da ne želite propustiti prodaju. Stoga svakako naručite svoje zalihe dovoljno unaprijed i surađujte sa svojim timom kako biste osigurali da police izgledaju izvrsno!

Pregledajte svoja izvješća iz prethodnih godina kako biste ih upotrijebili kao osnovu za inventar ove godine.

Također provjerite koje usluge i sastanke čekate da vidite postoje li neki veliki tretmani koji bi vam mogli oduzeti više zaliha nego inače – poput puno bojanja kose.

Provjerite svoje zalihe - salom - prosinac

3. Upravljajte svojim marketingom

Iako je najprometnije doba godine pred vama, sada nije vrijeme da dopustite da vaš marketing uspori! Evo nekoliko marketinških aktivnosti koje možete planirati unaprijed:

  • Planirajte svoje objave na Facebooku i Instagramu tijekom prosinca.
  • Planirajte svoje email kampanje! Obavijestite svoje klijente da imate dodatne termine ili produženo radno vrijeme.
  • U prosincu možete pokrenuti posebnu ponudu za svakoga tko ponovno rezervira u siječnju kao način povećanja prodaje tijekom sporijeg mjeseca siječnja.

4. Komunicirajte sa svojim zaposlenicima

Ovo je radno vrijeme za vaš tim, kao i za vas kao upravitelja ili vlasnika salona, ​​stoga ih držite motiviranima, angažiranima i usredotočenima.

Kad stvari postanu zauzete, lako je zaboraviti neke od osnova, poput preporuke proizvoda ili navođenja kupaca da ponovno rezerviraju. Kratka jutarnja druženja ili redoviti timski sastanci pomoći će da svi dišu skladno.

Također je važno da ste na raspolaganju svom timu. Pobrinite se da vaš tim zna koliko dobro rade i održavajte moral ako stvari postanu teške.

Komunicirajte sa svojim zaposlenicima - prosinac - salon

5. Pripremite blagdanske darove

Darivanje može biti teško u ovo doba godine – toliko darova za kupiti i za različite ljude! Neka Vaš salon bude inicijator darivanja ponudom poklon bonova.

Također možete imati lijepo zamotane maloprodajne poklon pakete na svojoj recepciji kako bi ih klijenti gledali dok naplaćuju – vaši kupci možda nisu razmišljali o tome kao o ideji za dar, pa bi ih izloženost darova mogla potaknuti na dodatnu kupnju.

Pripremite blagdanske darove - salon - klijenati

6. Odmorite se

Znamo! Kada je vaš salon u prometnom razdoblju, sve je manje pauza za ručak.

Ali izgorjelo osoblje salona zadnje je što želite. Pokušajte učiniti što možete kako biste se brinuli o njima – i podsjetite ih da se brinu jedno o drugome što je više moguće.

Kada se stvari počnu smirivati, ne zaboravite zahvaliti svim svojim zaposlenicima na uloženom trudu.

odmorite se - salon - prosinac

7. Brinite o svojim klijentima

Upamtite, ovo je ludo zaposleno vrijeme za sve (uključujući vaše klijente), stoga odvojite vrijeme da se osjećaju malo više cijenjeno i posebno. Što se više osjećaju cijenjenima, veća je vjerojatnost da će ostati lojalni i potrošiti više.

Svidio vam se ovaj članak? Pročitajte ostatak!

Na stranici Lime Booking za vas su odabrane samo najzanimljivije teme iz područja kozmetike, frizerstva, beauty trendova itd.

Lime Booking je online sustav naručivanja klijenta koji klijentima salona omogućuje narudžbu usluga kad god i gdje god žele putem online obrasca. Vlasnicima salona omogućuje lakše poslovanje, više klijenata i više vremena koje mogu posvetiti svojim klijentima.

Picture of Nika

Nika

Drugi postovi

Isprobajte Lime Booking besplatno!

Online kalendar, automatske SMS obavijesti, online zakazivanje i još mnogo toga!

Zašto prijeći s telefonskog na online naručivanje?