7 savjeta za marketing frizerskih salona ove jeseni

marketing frizerskih salona
Nakon ljeta život se vraća u normalu a samim time i rad salona. Na našem blogu otkrivamo 7 inovativnih savjeta za marketing frizerskih salona.

Jesen je vrijeme promjena. Svjedoci smo promjena u zraku, prirodi, navikama i ponašanju ljudi, pa se tome mora prilagoditi i vaš salon. Kako iskoristiti jesenske mjesece i promjene koje donose za privlačenje što više kupaca, saznajte u nastavku …

Škole, fakulteti i uredi ponovno su u akciji nakon ljetnih praznika i ljudi žele izgledati najbolje što mogu dok se vraćaju svojim svakodnevnim životima.

U ovom ćete članku pronaći savjete koji će vam pomoći da pripremite svoj salon za jesensku špicu. Od dodavanja sjajnih novih stvari vašim uslugama do stvaranja promocija koje jednostavno vrište. Pratite li ovaj članak, vaš će salon ove jeseni biti na vrhuncu.

Marketing frizerskih salona i jesenske radionice

Organizirajte interaktivne radionice koje prikazuju jesenske trendove šminkanja, rutine njege kože u promjenjivom vremenu i savjete za njegu kose. To privlači potencijalne klijente i pozicionira vaš salon kao obrazovni resurs koji gradi povjerenje.

Jesenske radionice - marketing - frizerski salon

Fotografiranje u boji jeseni

Organizirajte dodatnu uslugu za svoje klijente, gdje mogu rezervirati privatno fotografiranje sa frizurom i šminkom u jesenskim motivima. Ponudite popust na usluge ako rezerviraju i fotografiranje i usluge salona zajedno.

Uzajamna lokalna promocija

Povežite se s lokalnim buticima, trgovinama ili obrtnicima i ponudite jedni drugima pomoć u recipročnom obliku promocije. Za raznovrsnije događanje u salonu možete izložiti određene partnerske proizvode ili posjetiteljima partnerskih trgovina ponuditi popust na posjet vašem salonu.

Jesenske akcije

Kreirajte sezonske specijalitete koji će vaš salon izdvojiti od ostalih. To ne mora biti ništa ludo – poanta je stvoriti malo buke i dati svojim klijentima nešto zbog čega će biti uzbuđeni. Primjer bi mogao biti “5% popusta na sljedeće šišanje”, “10% popusta na sljedeće bojanje” ili nešto slično.

Objavite fotografije svojih jesenskih kreacija

Platforme društvenih medija poput Instagrama i Facebooka daju vlasnicima salona besplatnu (…da, besplatnu!) priliku za promoviranje svog poslovanja ne samo verbalno, nego što je još važnije, vizualno. Ove jeseni nemojte samo reći kupcima zašto ste najbolji u onome što radite – pokažite im.

jesenskih kreacija - marketing - frizerski salon

Ponudite prikladan način naručivanja, kao što je online naručivanje

Mnogo je razloga zašto je web stranica za rezervacije odlična. Može vam pomoći da dobijete više termina od postojećih klijenata, jer svi volimo mogućnost da sami rezerviramo termine. Ali online naručivanje također vam može pomoći da privučete nove klijente jer možete podijeliti vezu na kanalima društvenih medija.

sustav naručivanja

Dostavite korisne savjete po dogovoru

Slanje naknadnih poruka sa savjetima za njegu kose nakon dogovora jedna je od najboljih marketinških ideja za kozmetičke salone. Ovo je jedan od najlakših načina za izgradnju povjerenja i odanosti. Ako koristite sustav kao što je Lime Booking, možete jednostavno postaviti predloške za različite vrste poruka koje možete poslati jednim dodirom.

Primjeri poruka koje možete poslati nakon dogovora:

  • Kupon ili popust za njihov sljedeći termin
  • Savjeti za njegu farbane kose (kako učiniti boju kose dugotrajnijom)
  • Savjeti za njegu izbijeljene kose
    Savjeti za njegu suhe ili masne kose
  • Savjeti za oblikovanje kovrčave kose
  • Sezonski savjeti za kosu i oblikovanje
  • Savjeti za vjenčane frizure (možete ih poslati nakon isprobavanja vjenčanih frizura)
  • Kako koristiti određene proizvode za kosu (osobito ako prodajete te proizvode)
  • Hvala poruka

Odaberite metodu koja je najprikladnija za vaš salon!

Odvojite malo vremena da razmislite o najboljim marketinškim idejama za svoj frizerski salon i kako biste se željeli promovirati kao frizer.

Zatim izradite marketinški plan za svoj frizerski salon i krenite na njega. Ne zaboravite biti ustrajni. Većina ljudi odustane u prvim tjednima jer očekuju da će rezultati biti vidljivi odmah. Biti uporan je ključ uspjeha.

Sretno! 🙂

Da li vam se svidio ovaj članak? Pročitajte ostatak!

Na stranici Lime Booking za vas su odabrane samo najzanimljivije teme iz područja kozmetike, frizerstva, beauty trendova itd.

Lime Booking je online sustav naručivanja klijenata koji korisnicima salona omogućuje narudžbu usluga kad god i gdje god žele putem online obrasca. Vlasnicima salona omogućuje lakše poslovanje, više klijenata i više vremena koje mogu posvetiti svojim klijentima

Picture of Nika

Nika

Drugi postovi

Isprobajte Lime Booking besplatno!

Online kalendar, automatske SMS obavijesti, online zakazivanje i još mnogo toga!