Često postavljana pitanja
1. Mogu li koristiti Lime Booking bez online naručivanja, samo za SMS obavijesti?
Naravno. Mnogi naši korisnici koriste Lime Booking bez funkcije online naručivanja. Terminima možete upravljati kao i sada, samo što ih unosite u Lime kalendar umjesto u notepad.
2. Mogu li kupci ipak rezervirati termin telefonom?
Kupci i dalje mogu naručivati od vas putem drugih kanala, tj. i putem telefona. U bilo kojem trenutku možete ručno unijeti osobu u online kalendar.
3. Mogu li pristupiti Lime Bookingu s nekoliko različitih uređaja?
Lime Bookingu možete pristupiti s različitih uređaja (računalo, telefon, tablet) koristeći svoje korisničko ime i lozinku. Također možete biti prijavljeni na više uređaja istovremeno.
4. Mogu li s vremenom izabrati veći ili manji paket?
U svakom trenutku možete odlučiti promijeniti pakete, promijeniti broj korisnika i/ili lokacije te kupiti dodatne module (web stranica, prilagođeni ID pošiljatelja).
5. Na koliko se kupaca mjesečno mogu pretplatiti?
Broj kupaca je neograničen u svim paketima.
6. Što ako želim da kupac ne može naručiti nakon nekoliko sati?
Lime Booking vam omogućuje da ograničite koliko vremena prije termina (ili koliko unaprijed) kupac može zakazati termin.
7. Kako mogu biti obaviješten ako klijent otkaže svoj termin?
Da, Lime Booking vam omogućuje postavljanje obavijesti zaposlenika putem SMS i/ili e-mail obavijesti o narudžbama, prenarudžbama i otkazima termina.
8. Mogu li Lime Booking koristiti i putem telefona?
Lime Booking je dizajniran za korištenje na svim uređajima, s posebnim fokusom na mobilne uređaje. Lime Bookingu se s punom funkcionalnošću može pristupiti putem telefona, računala i tableta.
9. Trebaju li moji klijenti aplikaciju za naručivanje termina?
Ne, za narudžbu nije potrebna prijava. Kupac može ugovoriti termin putem vaše web stranice/obrasca kako na telefonu tako i na računalu ili tabletu.
10. Nemam fiksni raspored, Lime Booking mi ne ide od ruke.
Nema veze! Ako nemate fiksni raspored, možete ga prilagoditi kako god želite. Također možete otvoriti/zatvoriti online naručivanje za svaki pojedini dan.
11. Moram li sam prenijeti sve termine iz prethodne prijave?
Naš konzultantski tim čini prijelaz s prethodne aplikacije na Lime Booking što lakšim. Ovako vam pomažemo da promijenite termine.
12. Kako je s bojanjem kose, moje usluge uvijek traju različito?
Za svaku uslugu možete postaviti prilagođeno trajanje. Također možete odrediti koliko dugo usluga traje kod davatelja usluga i koliko vremena davatelj može slobodno obavljati druge usluge (tzv. usluga pauze).
13. Mogu li uređivati SMS obavijesti?
Možete sami kreirati SMS i e-mail poruke. Možete ih personalizirati pomoću dinamičkih polja, a također možete imati prilagođeni tekst za svaku uslugu.
14. Imate li mogućnost ponovnog naručivanja, redovnog termina?
Lime Booking omogućuje ponavljajuće termine čije trajanje određujete sami.
Ovdje smo da vam pomognemo.
Imate pitanje ili problem na koji niste dobili odgovor? Kontaktirajte naš tim i rado ćemo vam pomoći!