Uvjeti poslovanja
Vsebina
1. Uvodne odredbe
Posjetom web stranica lime-booking.hr, app.lime-booking.com i drugih povezanih web stranica i/ili aplikacija tvrtke Adanta d.o.o., pristajete na opće uvjete poslovanja. Ovi uvjeti određuju funkcioniranje web stranice lime-booking.hr i aplikacije app.lime-booking.com, prava i obveze korisnika i pružatelja usluga te reguliraju poslovni odnos između njih.
Web stranicom www.lime-booking.hr, kao i aplikacijom app.lime-booking.com (u daljnjem tekstu Lime Booking), upravlja Adanta d.o.o., Seliškarjeva ulica 16, 2250 Ptuj, matični broj: 8919160000, PDV identifikacijski broj: SI 85728403, koja je pružatelj usluga e-poslovanja (u daljnjem tekstu pružatelj usluga ili Lime Booking).
Korisnika obvezuju opći uvjeti koji su važeći u trenutku registracije računa na web adresi lime-booking.hr i/ili app.lime-booking.com. Korisnik je prilikom registracije i prijave svaki put posebno upozoren na opće uvjete poslovanja te svojom potvrdom klikom na gumb “Nastavi” na podstranici https://app.lime-booking.com/register potvrđuje da je upoznat s njima.
Lime Booking zadržava pravo povremenih ažuriranja i izmjena uvjeta suradnje bez prethodne obavijesti.
2. Podaci o tvrtki
Naziv: ADANTA, računalno programiranje, oglašavanje i druge poslovne usluge, d.o.o.
Sjedište: Seliškarjeva ulica 16, 2250 Ptuj, Slovenija
Adresa poslovne jedinice: Vojkova cesta 63, 10000 Ljubljana, Slovenija
E-mail: info@lime-booking.com
PDV ID: SI 85728403
Matični broj: 8919160000
Broj računa: DH d.d. – SI56 6100 0002 6161 635
3. Registracija i korisnički račun
Za korištenje aplikacije Lime Booking korisnik se mora registrirati. Za uspješnu registraciju korisnik mora ispuniti sva obavezna polja. Korisnik se obvezuje unijeti točne i istinite podatke. Korisnik može biti svaka osoba koja ima 18 ili više godina i poslovno je sposobna.
Svaki korisnik odgovoran je za ažuriranje svojih podataka u slučaju promjena (npr. kontaktnih podataka, adrese, podataka za plaćanje).
4. Uvjeti korisničkog računa
Korisnik je odgovoran za čuvanje sigurnosti svog računa i lozinke. Lime Booking ne može biti i neće biti odgovoran za bilo kakav gubitak ili štetu nastalu zbog korisnikovog propusta u ispunjavanju ove sigurnosne obveze.
5. Uvjeti korištenja usluga
Korisnici aplikacije Lime Booking obvezuju se koristiti usluge na način koji ne šteti aplikaciji, pružatelju usluga ili trećim stranama. Bilo kakvo ponašanje koje bi moglo nanijeti štetu Lime Bookingu ili prekršiti zakon strogo je zabranjeno. Korisnik je odgovoran za sve eventualne troškove, odštete ili pravne posljedice koje bi proizašle iz kršenja ovih uvjeta.
6. Opis usluge
Lime Booking je pružatelj softverskog rješenja za online naručivanje, upravljanje i obavještavanje klijenata. Softver omogućuje unos termina klijenata u kalendar, njihovu izmjenu i brisanje.
Također omogućuje praćenje analitike klijenata na makro razini (agregirani podaci) i mikro razini (pojedinačni klijenti).
Korisnik može automatski obavještavati klijente putem SMS i/ili e-mail poruka, pri čemu sam definira sekvence i sadržaj poruka.
Korisnik može uređivati i objaviti online obrazac putem kojeg svojim klijentima nudi mogućnost naručivanja. U postavkama može uređivati podatke o lokaciji, uslugama, resursima, osoblju i slobodnim danima.
Ovisno o odabranim paketima, funkcionalnosti su prilagođene dostupnosti.
Korisnik se obvezuje da će svi podaci koje unosi u program biti točni i u skladu sa zakonom.
7. Cijene i plaćanja
Svi korisnici imaju pravo na besplatno probno razdoblje u trajanju od 2 dana. Nakon isteka probnog razdoblja, korisnik mora odabrati jedan od plaćenih paketa za nastavak korištenja. Ako se korisnik ne odluči na odabir, pristup aplikaciji će mu biti onemogućen.
Lime Booking zadržava pravo na promjenu cijena paketa, no korisnici će o promjenama biti obaviješteni najmanje 30 dana prije nego što promjena stupi na snagu.
Korisnik potvrđuje odabir plaćenog paketa u samoj aplikaciji klikom na željeni paket i unosom podataka o kreditnoj kartici. Odabir može potvrditi i pisanim putem putem e-maila ili usmeno putem telefona. Elektronički ugovor sklapa se na minimalno jedan mjesec. U slučaju prijevremenog otkazivanja ugovora korisnik nema pravo na povrat uplaćene pretplate za aplikaciju.
Obračunsko razdoblje pretplate jednako je tekućem mjesecu. Račun se dostavlja u PDF formatu na e-mail adresu navedenu prilikom registracije korisničkog računa.
Korisnik može uložiti prigovor na izdani račun u roku od 8 dana od datuma izdavanja računa. Lime Booking će na prigovor odgovoriti u roku od 7 radnih dana.
Sve cijene navedene na web stranici i u aplikaciji iskazane su bez PDV-a.
8. Obračunavanje SMS poruka
Ovisno o odabranom paketu, korisnik ima određenu količinu SMS poruka uključenu u cijenu. Svaka dodatna SMS poruka koja premaši broj uključenih poruka u paketu naplaćuje se po cijeni od 0,06 € bez PDV-a. Količina dodatnih SMS poruka i ukupni iznos doplate obračunavaju se na sljedećem računu.
9. Obračunavanje online plaćanja
U slučaju korištenja funkcionalnosti online plaćanja i plaćanja unaprijed, Lime Booking ima pravo naplatiti troškove obrade transakcije.
Svaka transakcija online plaćanja termina naplaćuje se 0,50 € i 2,00 % od ukupnog iznosa plaćanja.
10. Obračunavanje dodataka
Dodatne funkcionalnosti uz pakete naplaćuju se po sljedećim cijenama:
- Dodatni korisnik – 9,90 € mjesečno bez PDV-a
- Dodatna lokacija – 9,90 € mjesečno bez PDV-a
- Dodatni resurs – 4,90 € mjesečno bez PDV-a
11. Cjenik paketa
Aplikacija Lime Booking nudi različite funkcionalne pakete:
- Osnovni paket – 14,90 € mjesečno bez PDV-a
- Napredni paket – 28,90 € mjesečno bez PDV-a
- Pro paket – 49,90 € mjesečno bez PDV-a
Više detalja o paketima i funkcionalnostima koje uključuju možete pronaći na stranici Cjenik.
12. Cjenik web stranice i web trgovine
Cijena jednostavne web stranice iznosi 14,90 € mjesečno bez PDV-a.
Što uključuje paket jednostavne web stranice?
- Početna stranica
- Usluge i cjenik
- Galerija
- O nama
- Pravne informacije (Izjava o privatnosti i kolačići)
Dodaci za jednostavnu web stranicu:
- Tečajevi/edukacije: +3,00 € mjesečno bez PDV-a
- Poklon bonovi: +3,00 € mjesečno bez PDV-a
- Obrazac za prikupljanje e-mail adresa: +1,00 € mjesečno bez PDV-a
- Napredan prikaz usluga: +5,00 € mjesečno bez PDV-a
- Kontakt stranica: +3,00 € mjesečno bez PDV-a
- Opis zaposlenika: +2,00 € po zaposleniku mjesečno bez PDV-a
- Recenzije klijenata: +3,00 € mjesečno bez PDV-a
- Podstranica po mjeri: od 5,00 € mjesečno bez PDV-a
Nadogradnja u web trgovinu: +19,90 € mjesečno bez PDV-a
Što uključuje web trgovina?
- Stranica sa svim proizvodima
- Stranica proizvoda
- Košarica
- Zaključak kupovine
- Načini plaćanja
- Stranica zahvale
- Automatsko obavještavanje kupaca
Dodaci za web trgovinu:
- Početna stranica po mjeri: +10,00 € jednokratno bez PDV-a
- Fiskalizacija računa: +3,00 € mjesečno bez PDV-a
- Varijacije proizvoda: od 5,00 € mjesečno bez PDV-a
- Uvjeti poslovanja: 30,00 € jednokratno bez PDV-a
13. Kašnjenje u plaćanju pretplate
U slučaju kašnjenja u plaćanju od strane korisnika, korisniku se šalje obavijest o dospjelim obvezama putem e-maila. Korisnik ima rok od 8 dana za podmirenje dospjelih obveza, inače će mu biti poslano obavještenje putem e-maila ili SMS-a o zamrzavanju računa.
Korisnik nakon toga ima rok od 30 dana za podmirenje dospjelih obveza. Ako se obveze ne podmire unutar tog roka, zamrznuti račun će biti nepovratno izbrisan.
14. Otkaz pretplate od strane korisnika
Korisnik može u bilo kojem trenutku otkazati svoju pretplatu na aplikaciju Lime Booking. Otkaz pretplate mora biti proveden pisanim putem na e-mail adresu info@lime-booking.com ili putem funkcionalnosti unutar same aplikacije, ako je to omogućeno. Otkaz stupa na snagu na kraju obračunskog razdoblja u kojem je zahtjev za otkazivanje poslan.
Korisnik nakon otkazivanja pretplate nema pravo na povrat već uplaćenih pretplata za tekuće obračunsko razdoblje. U slučaju godišnje pretplate, gdje su unaprijed plaćena dulja vremenska razdoblja, povrat ostatka nije moguć.
15. Otkaz pretplate od strane Lime Bookinga
Lime Booking zadržava pravo otkazivanja pretplate korisniku u bilo kojem trenutku bez navođenja razloga. U tom slučaju, Lime Booking će korisnika obavijestiti najmanje 30 dana prije otkazivanja pretplate, osim u slučajevima kršenja općih uvjeta poslovanja, kada otkaz može stupiti na snagu bez prethodne obavijesti.
U slučaju otkazivanja pretplate od strane Lime Bookinga, korisniku će biti omogućeno korištenje aplikacije do isteka već plaćenog obračunskog razdoblja. Lime Booking nije obvezan vratiti već uplaćene pretplate, osim ako je otkazivanje rezultat razloga na strani pružatelja usluge.
16. Razvoj rješenja po mjeri
U slučaju razvoja rješenja po mjeri, koja nisu dio standardnih funkcionalnosti aplikacije, ali ih korisnik želi dodatno implementirati, pružatelj usluge će na temelju definiranja specifikacija pripremiti procjenu posla i ponudu.
17. Platne i kreditne kartice
U slučaju plaćanja platnim ili kreditnim karticama primjenjuju se sljedeći uvjeti:
- Platitelj (podaci u korisničkom računu) mora biti ista osoba ili organizacija koja je vlasnik platne ili kreditne kartice.
18. Korisnička podrška
Lime Booking pruža besplatnu korisničku podršku u razumnim granicama i obimu. Podrška je prvenstveno namijenjena tehničkim pitanjima i problemima vezanim uz rad aplikacije.
Korisnici se obvezuju da će sami obavljati zadatke koje aplikacija omogućuje te da neće koristiti podršku za poslove koje mogu samostalno obaviti unutar aplikacije. Podrška Lime Bookinga nije namijenjena rješavanju operativnih zadataka korisnika, osim u slučajevima kada je to tehnički nužno ili kada je riječ o greškama u radu aplikacije.
U slučaju prekomjernog korištenja podrške koja nije povezana s tehničkim problemima, Lime Booking zadržava pravo ograničiti obim daljnje podrške.
19. Zaštita osobnih podataka
Lime Booking obvezuje se na trajnu zaštitu svih osobnih podataka korisnika u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016.
Korisnik može u bilo kojem trenutku zatražiti brisanje svojih osobnih podataka, osim u slučajevima kada to onemogućava zakonodavstvo (npr. računovodstveni i porezni propisi). Zahtjev za brisanje korisnik može poslati pisanim putem ili elektronički na adresu info@lime-booking.com.
Sve detaljne informacije o obradi osobnih podataka nalaze se na stranici Izjava o privatnosti. Korisnik treba biti svjestan da je dužan pružatelju usluga dostaviti svoje osobne podatke u ispravnom i istinitom obliku te ga obavijestiti o svim promjenama svojih podataka. Prihvaćanjem ovih uvjeta korisnik potvrđuje da su osobni podaci koje je naveo točni.
20. Odgovornost korisnika za zaštitu podataka klijenata
Korisnici aplikacije Lime Booking odgovorni su za pažljivo postupanje s osobnim podacima svojih klijenata i za osiguranje da njihovo postupanje s podacima bude u skladu s važećim zakonodavstvom, uključujući Uredbu (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. (GDPR) i drugim relevantnim propisima.
Korisnici se obvezuju poduzeti sve potrebne mjere za zaštitu osobnih podataka, uključujući sigurnosne prakse kao što su zaštita pristupa aplikaciji, redovito ažuriranje lozinki te korištenje sigurnih uređaja i mreža.
Lime Booking ne preuzima odgovornost za bilo kakvu zlouporabu osobnih podataka koja je rezultat nemara ili neprikladnog postupanja korisnika aplikacije. Svaka zlouporaba ili gubitak podataka nastao zbog nepravilnog postupanja s osobnim podacima korisnika isključiva je odgovornost korisnika.
U slučaju povrede sigurnosti podataka, korisnik je dužan odmah obavijestiti nadležne organe i Lime Booking, kao i klijente čiji su podaci ugroženi, u skladu sa zakonskim zahtjevima.
21. Komunikacija
Lime Booking će kontaktirati korisnika putem sredstava komunikacije na daljinu samo ako korisnik tome izričito ne prigovara i u skladu s relevantnim zakonodavstvom.
Promotivne e-mail poruke Lime Bookinga sadržavat će sljedeće elemente:
- Jasno i nedvosmisleno će biti označene kao promotivne poruke.
- Pošiljatelj Lime Booking bit će jasno naveden.
- Različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve, a uvjeti sudjelovanja u njima jasno definirani.
- Jasno će biti predstavljen način odjave od primanja promotivnih poruka.
- Lime Booking će poštovati korisnikovu želju da ne prima promotivne poruke.
Promotivne poruke Lime Bookinga bit će jasno prepoznatljive i jasno odvojene od igara i natjecanja.
22. Ograničenje odgovornosti
Lime Booking ne odgovara za eventualnu štetu nastalu nepravilnim korištenjem aplikacije ili nesukladnim korištenjem s važećim pravilima i zakonima.
Lime Booking nije odgovoran za izravnu, neizravnu, slučajnu, posebnu, posljedičnu ili izuzetnu štetu, uključujući, ali ne ograničavajući se na, gubitak prihoda, dobiti, podataka ili drugih nematerijalnih gubitaka, koja proizlazi iz:
- Korištenja ili nemogućnosti korištenja aplikacije,
- Bilo kakvih promjena u aplikaciji,
- Neovlaštenog pristupa podacima ili njihove izmjene,
- Radnji trećih osoba koje koriste aplikaciju bez ovlaštenja.
Zabranjeno je mijenjati, prilagođavati ili provaljivati u aplikaciju Lime Booking. Također je zabranjeno prilagođavati druge web stranice kako bi izgledale povezane s web stranicom i/ili aplikacijom Lime Booking.
23. Korištenje na vlastitu odgovornost
Korisnik je svjestan da koristi aplikaciju Lime Booking na vlastitu odgovornost. Lime Booking ne jamči da će aplikacija raditi bez grešaka, prekida ili da će biti potpuno sigurna. Korisnik preuzima odgovornost za sve eventualne rizike koji proizlaze iz korištenja aplikacije, uključujući gubitak podataka ili poslovnu štetu nastalu zbog tehničkih problema, grešaka u softveru ili neovlaštenog pristupa.
24. Isključenje odgovornosti za rad trećih strana
Lime Booking koristi usluge i infrastrukturu trećih strana (npr. pružatelja usluga u oblaku, SMS pružatelja, online platnih sustava). Lime Booking ne preuzima odgovornost za greške, prekide ili probleme koji su posljedica rada ili nerada tih trećih pružatelja usluga.
Lime Booking će uložiti maksimalne napore u suradnji s korisnicima i trećim pružateljima usluga kako bi se riješili problemi, ali ne preuzima odgovornost za kašnjenja ili nepravilnosti uzrokovane od strane trećih strana.
25. Nepredviđene okolnosti (viša sila)
Lime Booking ne odgovara za kašnjenja ili neispunjenje obveza ako su one posljedica okolnosti na koje Lime Booking nema utjecaja (viša sila), kao što su prirodne katastrofe, ratovi, teroristički napadi, poremećaji u radu interneta, nestanci električne energije, štrajkovi, pandemije i drugi događaji koji se ne mogu predvidjeti ili izbjeći.
U slučaju više sile, Lime Booking može odlučiti o privremenom prekidu pružanja usluge ili ograničenju pristupa, o čemu će korisnici biti obaviješteni u najkraćem mogućem roku.
26. Ostale odredbe
Korisnik se slaže da Lime Booking (Adanta d.o.o.) može koristiti naziv tvrtke i/ili korisnikov brend, uključujući logotip, u svrhu vlastitog oglašavanja bez dodatnog prethodnog pristanka. Ova uporaba može uključivati, ali nije ograničena na, prikazivanje naziva i logotipa na web stranicama, marketinškim materijalima, prezentacijama, društvenim mrežama i drugim komunikacijskim kanalima kao dio prikaza referenci i pouzdanih klijenata Lime Bookinga.
Lime Booking se obvezuje da će uporaba naziva i logotipa biti ograničena isključivo na promotivne aktivnosti koje prikazuju korisnike usluga Lime Booking te će biti izvedena na način koji neće narušavati ugled korisnika.
Ako korisnik ne želi da se njegovo ime i/ili logotip koristi u ovim slučajevima, može u bilo kojem trenutku poslati pisani zahtjev za prekid takve uporabe na adresu info@lime-booking.com. Lime Booking ne preuzima odgovornost za promotivne materijale koji su već izrađeni ili objavljeni prije primitka zahtjeva.
Zadnja izmjena: 18. 10. 2024.