U ovom blogu raspravljat ćemo o najboljim praksama koje uspješni kozmetički saloni koriste kada uvode novog člana u tim. Od odabira pravog kandidata, do odgovarajuće obuke, procjene učinka i primanja novih članova u radno okruženje.
Ako ste vlasnik kozmetičkog salona ili zaposlenik i želite poboljšati svoju strategiju uključivanja, pozivamo vas da nastavite čitati ovaj blog.
Zašto je uključivanje ključ uspjeha?
Iako se uvođenje novih članova tima može činiti kao prilično jednostavan zadatak, zapravo može biti prilično izazovno i uključivati mnogo više od puke prezentacije posla i potpisivanja ugovora.
U kozmetičkoj industriji iznimno je važno da se novi članovi tima brzo prilagode radnom okruženju, pristupu i standardima salona. To je ključno za pružanje kvalitetne usluge, očuvanje ugleda salona i zadovoljstvo kupaca.
Evo kratkog popisa ciljeva implementacije:
- Upoznajte novog zaposlenika s alatima i resursima koje će koristiti svaki dan.
- Pobrinite se da novi zaposlenik razumije očekivanja svoje uloge.
- Pomozite novom zaposleniku da se prilagodi timu i kulturi rada.
- Shvatite očekivanja u karijeri novog zaposlenika.
Pogledajmo pobliže kako označiti svaku stavku s popisa.
1. Koristite tehnologiju kako biste olakšali proces
Tehnologija može igrati ključnu ulogu u uključivanju novog osoblja u kozmetički salon.
Na primjer, možete koristiti softver za upravljanje zaposlenicima koji će vam pomoći da lakše pratite informacije o novim članovima tima, kao što su obuka, ocjenjivanje učinka, prisutnost i plaća. Također možete koristiti razne aplikacije za obuku koje olakšavaju i učinkovito obučavaju nove zaposlenike jer mogu pohađati tečajeve i testove izravno na svojim pametnim uređajima.
Uz to, tehnologija može pomoći u praćenju napretka novog zaposlenika. Na primjer, korištenje alata za ocjenu učinka može omogućiti vlasniku salona da prati kako novi zaposlenik uči i napreduje na svom poslu. Na taj način vlasnik salona može brzo prepoznati potencijalne probleme i pobrinuti se za odgovarajuća poboljšanja.
Konačno, tehnologija omogućuje i jednostavno upravljanje vremenom i rasporedom zaposlenika, što je ključ uspješnog rada salona. Korištenje aplikacija za zakazivanje kao što je Lime Booking može zaposlenicima olakšati praćenje radnih zadataka i sati.
2. Povežite se s timom
Održavanje pozitivne kulture važan je dio vođenja salona. Ako vaši zaposlenici imaju jednako dobar odnos jedni s drugima kao što imaju sa svojim klijentima, ne bi trebalo biti velikih trvenja.
Odvajanje vremena za predstavljanje novih zaposlenika veteranima tijekom procesa uključivanja učinit će da se svi osjećaju najbolje.
Uz to, nemojte očekivati da će svi postati najbolji prijatelji preko noći, ali pokušajte pronaći zajednički jezik kako bi se lakše zbližili.
3. Budite jasni u pogledu očekivanja
Kozmetički saloni su mjesta gdje kupci očekuju vrhunsku uslugu i kvalitetnu njegu tijela.
Za postizanje ovih ciljeva bitno je da saloni imaju dobro obučeno osoblje koje poznaje i razumije potrebe i očekivanja kupaca.
Stoga je precizno prezentiranje očekivanja novim zaposlenicima u kozmetičkom salonu iznimno važno. Na taj će način novi zaposlenici znati što se od njih očekuje i kako se trebaju ponašati u određenim situacijama.
4. Poklon dobrodošlice za novo osoblje
Kada poželite dobrodošlicu novom zaposleniku, razmislite o tome da mu date mali dar. Ne mora biti ništa posebno, ali ako vaš salon ima uniformu, poput brendirane košulje, možete je kombinirati s uzorcima popularnih proizvoda.
To se može pokazati korisnim na nekoliko razina. Prvo, ostavljate dobar dojam i odmah pokazujete da cijenite svoje zaposlenike, a drugo, budući da su zaposlenici isprobali proizvode, veća je vjerojatnost da će ih moći preporučiti kupcima iz vlastitog iskustva.
5. Organizirajte mentorstvo za novo osoblje
Mentorstvo je također važan korak u zapošljavanju novog zaposlenika.
Iskusni zaposlenik može pomoći pridošlici u rješavanju problema ili pitanja koja se pojave na poslu. To će pridošlici podići samopouzdanje i omogućiti mu bržu integraciju u tim, a ujedno i rasteretiti vas jer nećete morati sve r
6. Postavite raspored treninga
U idealnom slučaju, vaš plan treninga trebao bi uključivati:
tehničko znanje (ovisno o vrsti tretmana koji se izvode u vašem salonu),
meke vještine kao što je komunikacija s kupcima,
poslovne vještine poput upravljanja novcem i informacijama.
6. Postavite raspored treninga
U idealnom slučaju, vaš plan treninga trebao bi uključivati:
tehničko znanje (ovisno o vrsti tretmana koji se izvode u vašem salonu),
meke vještine kao što je komunikacija s kupcima,
poslovne vještine poput upravljanja novcem i informacijama.
7. Predstavite novo osoblje svojim klijentima
Nakon što ste sigurni da ste pronašli ono što odgovara vašem timu, vrijeme je da ih predstavite klijentima kao posljednji element integracije.
Time ćete kod novog zaposlenika povećati osjećaj pripadnosti radnom mjestu, a vaši kupci će vidjeti da svoj salon stalno razvijate.
Ako vaši stalni posjetitelji znaju koga mogu očekivati kada posjete vaš salon, osjećat će se ugodnije predstavljajući potencijalne dodatke vašem timu.
Naravno, činiti to osobno vjerojatno bi bilo nepraktično, ali zapamtite da također možete koristiti svoju web stranicu, Instagram ili Facebook kako biste svojim klijentima dali do znanja da ste proširili svoj tim. Pritom ne zaboravite navesti ključne podatke o zaposleniku i neke osobne podatke za prezentaciju.
Poslušajte novo i staro osoblje
Naravno, ovih 7 točaka nije jedino na što trebate obratiti pozornost, a osim toga saloni se međusobno razlikuju. Obavezno pitajte nove zaposlenike o njihovim preferencijama, a stare zaposlenike o tome što možete poboljšati tijekom uvođenja u posao. Sretno!
Svidio vam se ovaj članak? Pročitajte ostatak!
Na stranici Lime Booking za vas su odabrane samo najzanimljivije teme iz područja kozmetike, frizerstva, beauty trendova itd.
Lime Booking je online sustav naručivanja klijenta koji klijentima salona omogućuje narudžbu usluga kad god i gdje god žele putem online obrasca. Vlasnicima salona omogućuje lakše poslovanje, više klijenata i više vremena koje mogu posvetiti svojim klijentima.
Nika
Drugi postovi
Boje za nokte koje će impresionirati vaše klijente ove zime
Pitate li se koje će boje noktiju vladati ove zime? Otkrijte nijanse koje će zasigurno impresionirati vaše klijente.
Lime Booking vs. Google Kalendar
Učinkovito upravljanje rokovima ključ je poslovnog uspjeha. Lime Booking i Google Kalendar nude različite funkcije – koja je prava za vas?
Zašto je jesen pravo vrijeme za prijelaz na aplikaciju za naručivanje u salonu?
Pročitajte neke od glavnih razloga zašto je jesen nedvojbeno savršeno vrijeme da i vi prijeđete na aplikaciju za naručivanje u svom salonu.
Isprobajte Lime Booking besplatno!
Online kalendar, automatske SMS obavijesti, online zakazivanje i još mnogo toga!