Zaposlenici se brzo mijenjaju, što salon skupo košta. Uvođenje novog osoblja veliki je financijski i vremenski angažman koji si mnogi saloni ne mogu priuštiti. Kako bismo to izbjegli, potrebno je redovito ulagati u zaposlenike i motivirati ih.
Kako to učiniti, možda se pitate. U nastavku ćemo opisati 10 glavnih aktivnosti kojima ćete osigurati lojalan i učinkovit tim koji će vaš salon odvesti do zvijezda.
Zašto djelatnica ostaje u salonu?
Prema jednoj psihološkoj studiji, danas samo 7% ljudi ostaje na poslu zbog dobre plaće. Motivacija za ostanak na poslu je nešto sasvim drugo, odnosno osjećaj da uče i napreduju.
Pogledajmo što možete učiniti kako bi vaši zaposlenici ostali u vašem salonu, rasli s njim i dalje se razvijali.
1. Ponudite karijeru u svom salonu
Karijera zaposlenika izvrstan je način motiviranja. Zaposlenik tako ima mogućnost napredovanja te stoga uvijek teži usavršavanju.
U frizerskom salonu to može značiti prelazak s mlađeg stilista na starijeg stilista ili bilo koju titulu u karijeri koje se možete sjetiti. Glavno je da zaposlenik na putu napredovanja uvijek dobiva nove pogodnosti, odgovornosti i prilike za razvoj.
2. Investirajte u obuku i razvoj osoblja svog salona
Osobni razvoj igra veliku ulogu u želji da dugo ostanete na poslu.
Ne samo da to pomaže kod motivacije, već i povećava sposobnosti vašeg tima, što vam zauzvrat omogućuje da naplatite više.
Važno je da vaši zaposlenici osjećaju da se u njih ulaže i dugoročno. Postoji mnogo opcija treninga, plaćenih i besplatnih, koje možete organizirati za pojedince ili cijeli tim. Ujedno kontaktirajte direktno zaposlenike, pitajte ih što žele nadograditi i izađite u susret njihovim željama.
3. Pokažite zahvalnost i proslavite uspjeh
Ne mora se uvijek raditi o formalnim titulama i napredovanju. Zaposlenicima puno znači što su već iskazali zahvalnost, što pokazuje da njihov rad i vrijeme ne shvaćate zdravo za gotovo. Kako biste zadržali talente, morate učiniti da se vaš tim osjeća cijenjenim, poštovanim i cijenjenim. Pritom svaka povratna informacija ili pohvala mora biti iskrena.
Možete pokazati zahvalnost slavljenjem uspjeha, i malih i onih prekretnica. To može osnažiti ponašanje koje želite u salonu i pokazati da slavite rast zaposlenika.
4. Upoznajte svoje osoblje
Uvijek pozdravljajte ljude po imenu i dajte im do znanja da točno znate tko su i da cijenite njihov doprinos vašoj tvrtki.
Prilikom kreiranja pravila vaše tvrtke ili promjena koje je potrebno napraviti u salonu, pitajte sve svoje zaposlenike za mišljenje i potaknite svoj tim da postavi ciljeve.
5. Jasno definirajte svoja očekivanja
Jasno izrazite svoja očekivanja i ciljeve za pojedine zaposlenike. Opisi poslova objašnjavaju što se od zaposlenika traži, no ključno je izravno, jasno i redovito komunicirati sve promjene.
Vaši najbolji zaposlenici željet će vam ugoditi, ali da bi to učinili, morat će znati što se od njih traži i kako nadmašiti vaša očekivanja.
6. Stvorite otvoreno radno okruženje
Pružite povratne informacije i istinski suosjećajte s brigama svojih zaposlenika. Povremeni sastanci u sobi za osoblje gdje se razmjenjuju društveni pozdravi su u redu, ali nisu zamjena za stvarno sjedenje licem u lice i raspravljanje o problemima vezanim uz posao.
Uvijek otvoren za nove ideje i prihvati prijedloge za rješavanje problema. Budite dostupni i otvoreni kada vas zaposlenici traže za vodstvo.
7. Organizirajte prijateljska natjecanja u salonu
Dakle, nudite konkurentne plaće i dajete proviziju za poticanje željenog ponašanja. Ali možete učiniti više.
Zapravo, istraživanje pokazuje da je motivacija vršnjaka najsnažniji oblik motivacije zaposlenika (Psychology Today). Kako izgledamo pred ostalim kolegama u salonu najvažnija je tvornica motivacije.
Kako biste to iskoristili, možete organizirati prijateljska natjecanja između svojih članova osoblja. Ovdje želimo naglasiti “prijateljski”, jer želite pronaći pravu ravnotežu između zdravog vršnjačkog natjecanja bez stvaranja individualističke kulture.
Vodite fokusirana natjecanja koja potiču specifične, strateške aktivnosti, kao što je dovođenje novih kupaca u salon ili čak dijeljenje na društvenim medijima.
Također možete dodati timski cilj za povećanje učinkovitosti, na primjer, ako se vaše osoblje natječe za broj prodanih proizvoda/usluga po posjetu kupca, možete postaviti mjesečni cilj za cijeli salon kako biste nagradili sve. Na taj način ćete zaposlenike potaknuti da si međusobno pomažu u ostvarenju vašeg cilja.
Uz to, ne zaboravite učiniti iskustvo zabavnim. Neka zaposlenici prikupljaju određene male nagrade ili napravite motivacijsku ploču za menadžment u sobi za osoblje koju ljudi vide svako jutro. Samo vaša mašta postavlja granicu.
8. Organizirajte vrijeme izvan salona
Pružite povratne informacije i istinski suosjećajte s brigama svojih zaposlenika. Povremeni sastanci u sobi za osoblje gdje se razmjenjuju društveni pozdravi su u redu, ali nisu zamjena za stvarno sjedenje licem u lice i raspravljanje o problemima vezanim uz posao.
Uvijek otvoren za nove ideje i prihvati prijedloge za rješavanje problema. Budite dostupni i otvoreni kada vas zaposlenici traže za vodstvo.
9. Zakažite redovite razgovore jedan na jedan
Potrebno je uložiti vrijeme u odnos sa svakim pojedincem kojeg vodite u salonu.
Sjajan način da to učinite je organiziranje redovnog sastanka jedan na jedan. To je uobičajeno vrijeme koje odredite da vas svaki član izvijesti o svome stanju, problemima ili željama u vašem salonu. To može biti 30-minutna kava tjedno, sat vremena svaka dva tjedna ili što god odgovara potrebama pojedinca.
Vidjet ćete da je redovito povezivanje poput ulaganja koje će dugoročno uštedjeti vrijeme. Moći ćete brže otkriti probleme zaposlenika i bolje prilagoditi svoj stil upravljanja pojedincu.
10. Provedite anketu o zadovoljstvu zaposlenika salona i pratite napredak
Već ste pročitali 9 savjeta za motiviranje zaposlenika. Ali kako ćete znati koji najbolje odgovara vašem timu? Jednostavno, pitajte njih.
Ako to već ne radite, postavite redovitu anketu koju ćete od svog osoblja popuniti barem jednom godišnje ili svakih šest mjeseci. Vaše bi osoblje trebalo biti u mogućnosti odgovoriti anonimno kako bi se osiguralo pošteno mišljenje o zadovoljstvu zaposlenika salona.
Također, neka vaša pitanja budu dosljedna kako biste mogli pratiti gdje napredujete i identificirati gdje imate problema.
Zaključak:
Osoblje salona je nedvojbeno najveći trošak koji imate. Salonska profesija je osobni susret i usluge koje pojedinci obavljaju za druge pojedince.
Ovo je posao za ljude. A uspjeh i neuspjeh ovise o ljudima.
Ako nemate motivirani tim, možete doživjeti veliki promet, lošu uslugu i loše poslovanje. S druge strane, motivirani tim salona može učiniti da vaš salonski posao procvjeta. Upotrijebite bilo koji od naših savjeta i svjedočite ponovnom procvatu svog osoblja.
Osoblje salona je nedvojbeno najveći trošak koji imate. Salonska profesija je osobni susret i usluge koje pojedinci obavljaju za druge pojedince.
Ovo je posao za ljude. A uspjeh i neuspjeh ovise o ljudima.
Ako nemate motivirani tim, možete doživjeti veliki promet, lošu uslugu i loše poslovanje. S druge strane, motivirani tim salona može učiniti da vaš salonski posao procvjeta. Upotrijebite bilo koji od naših savjeta i svjedočite ponovnom procvatu svog osoblja.
Svidio vam se ovaj članak? Pročitajte ostatak!
Na stranici Lime Booking za vas su odabrane samo najzanimljivije teme iz područja kozmetike, frizerstva, beauty trendova itd.
Lime Booking je online sustav naručivanja klijenta koji klijentima salona omogućuje narudžbu usluga kad god i gdje god žele putem online obrasca. Vlasnicima salona omogućuje lakše poslovanje, više klijenata i više vremena koje mogu posvetiti svojim klijentima.
Nika
Drugi postovi
Boje za nokte koje će impresionirati vaše klijente ove zime
Pitate li se koje će boje noktiju vladati ove zime? Otkrijte nijanse koje će zasigurno impresionirati vaše klijente.
Lime Booking vs. Google Kalendar
Učinkovito upravljanje rokovima ključ je poslovnog uspjeha. Lime Booking i Google Kalendar nude različite funkcije – koja je prava za vas?
Zašto je jesen pravo vrijeme za prijelaz na aplikaciju za naručivanje u salonu?
Pročitajte neke od glavnih razloga zašto je jesen nedvojbeno savršeno vrijeme da i vi prijeđete na aplikaciju za naručivanje u svom salonu.
Isprobajte Lime Booking besplatno!
Online kalendar, automatske SMS obavijesti, online zakazivanje i još mnogo toga!