Kako zadržati zaposlenost u salonu i nakon praznika?

Kako zadržati zaposlenost u salonu i nakon praznika?
Blagdanska sezona je bez sumnje vrhunac u salonima, kako u kozmetičkim tako iu frizerskim salonima. Ali kako zadržati gužve i kupce i nakon blagdana?

Blagdanski prosinac nedvojbeno je vrhunac godine u svijetu salona jer se svi žele dotjerati i zablistati tijekom božićnih i novogodišnjih slavlja i druženja. Ali kada se sezona godišnjih odmora približi kraju, pojavljuje se izazov i mnogi se vlasnici salona pitaju kako zadržati zaposlenost u salonu.

U ovom postu na blogu podijelit ćemo neke prijedloge koji vam mogu pomoći da vaš salon bude zaposlen tijekom cijele godine, čak i nakon što blagdanska gužva završi, te kako možete iskoristiti ovo mirnije vrijeme za dobrobit svog salona.

Razne usluge tijekom cijele godine

Kako biste zadržali interes kupaca, razmislite o raznolikosti usluga koje nudite u salonu.

Važno je pratiti trendove i proširivati ​​ponudu novim tehnikama ili tretmanima koji se temelje na njima.

Time možete privući nove kupce, a postojeći koji su zadovoljni vašim uslugama rado će vas podržati i isprobati nove usluge

Razne usluge tijekom cijele godine - salon

Program vjernosti

Možete uvesti program vjernosti koji je aktivan tijekom cijele godine. Ali prije nego što ga implementirate, važno je istražiti i analizirati što vaši kupci zaista cijene.

Možda će željeti češće popuste na određene usluge ili će ih možda više privući besplatne dodatne usluge. Razumijevanje njihovih potreba ključ je uspjeha programa.

Također možete uključiti rođendanske pogodnosti i kupcima ponuditi popust na njihovu omiljenu uslugu na njihov rođendan.

Nadogradite svoju online prisutnost

Web je postao neizostavan alat za održavanje jake veze s kupcima čak i nakon što prođe sezona blagdana. Kako biste održali interes i privukli kupce nakon završetka praznika, bitni su sljedeći koraci.

1. Ažuriranje web stranice

Web stranica često je prvi kontakt kupaca sa salonom. Pobrinite se da web stranica bude transparentna i da su navedene sve važne informacije o vašem salonu. Također dodajte ažurirane fotografije i informacije o bilo kojoj od svojih usluga ili proizvoda.

2. Aktivnosti na društvenim mrežama

Redovito objavljivanje na društvenim mrežama igra ključnu ulogu u održavanju prisutnosti vašeg salona u digitalnom svijetu. Na društvenim mrežama poput Instagrama, TikToka i Facebooka podijelite sa svojim kupcima trenutke iz salona, ​​rezultate svojih usluga, recenzije kupaca, aktualne popuste, kozmetičke ili frizerske trendove, savjete za njegu kose i kože i druge korisne sadržaje.

Aktivnosti salona na društvenim mrežama

3. E-mail biltene

Iskoristite snagu biltena putem e-pošte za izravnu komunikaciju sa svojim klijentima. Obavijestite ih o posebnim ponudama i popustima, kao i novitetima u salonu. Personalizirani bilteni putem e-pošte daju kupcima osjećaj da ste odvojili vrijeme za njih, što je ključno za održavanje dobrog odnosa.

4. Korištenje sustava naručivanja kupaca
Olakšajte klijentima rezerviranje termina pomoću naprednih sustava za online naručivanje. Jedna od glavnih prednosti korištenja sustava rezervacija, kojom će sigurno oduševiti sve kupce, jest što svoj termin mogu osigurati bilo gdje i u bilo koje vrijeme, čak i izvan radnog vremena vašeg salona.

Ujedno si osiguravate izvrstan pregled svih termina i poslova te tako štedite mnogo vremena koje možete posvetiti realizaciji ili promociji svojih usluga.

4. Korištenje sustava naručivanja klijenata

Olakšajte klijentima rezerviranje termina pomoću naprednih sustava za online naručivanje. Jedna od glavnih prednosti korištenja sustava rezervacija, kojom će sigurno oduševiti sve kupce, jest što svoj termin mogu osigurati bilo gdje i u bilo koje vrijeme, čak i izvan radnog vremena vašeg salona.

Ujedno si osiguravate izvrstan pregled svih termina i poslova te tako štedite mnogo vremena koje možete posvetiti realizaciji ili promociji svojih usluga.

sustav naručivanja

Nadogradite svoje znanje

Tiho vrijeme koje slijedi nakon blagdana dragocjena je prilika za osobni i profesionalni razvoj.

Jedan od sjajnih načina da ovo vrijeme iskoristite na najbolji način je sudjelovanje u raznim treninzima i tečajevima. Time stječete mnoga nova znanja i iskustva koja dodatno obogaćuju vaš rad u salonu.

Ujedno, s novim vještinama i znanjima postat ćete još konkurentniji među salonima na tržištu industrije ljepote. Kontinuiranom edukacijom podići ćete salon na višu razinu čime ćete privući nove klijente i povećati zadovoljstvo postojećih

Iako je razdoblje nakon blagdana za mnoge vlasnike salona veliko, sigurni smo da ćete uz pridržavanje predloženih savjeta iu ovom razdoblju osigurati da vaš salon bude živ i pun zadovoljnih kupaca, kako postojećih tako i novih.

Svidio vam se ovaj članak? Pročitajte ostatak!

Na stranici Lime Booking za vas su odabrane samo najzanimljivije teme iz područja kozmetike, frizerstva, beauty trendova itd.

Lime Booking je online sustav naručivanja klijenta koji klijentima salona omogućuje narudžbu usluga kad god i gdje god žele putem online obrasca. Vlasnicima salona omogućuje lakše poslovanje, više klijenata i više vremena koje mogu posvetiti svojim klijentima.

Picture of Nika

Nika

Drugi postovi

Isprobajte Lime Booking besplatno!

Online kalendar, automatske SMS obavijesti, online zakazivanje i još mnogo toga!