Saloni ljepote i opuštanja više su od poslovnih prostora. One su oaze u koje se kupci povlače od svakodnevne gužve kako bi pronašli svoj trenutak luksuza i opuštanja. Kao vlasnik salona, vaš je posao pobrinuti se da iskustvo vašeg klijenta u salonu bude savršeno.
Zašto je potrebno poboljšati korisničko iskustvo u salonu?
- Pozitivan prvi dojam: Prvi dojam je presudan. Pomno osmišljen ambijent i ljubazno osoblje odmah postavljaju pozitivan ton kod gosta.
- Odanost kupaca: Korisnici koji se osjećaju dobrodošli i zadovoljni iskustvom će se vraćati. Vjernost kupaca ključ je dugoročnog uspjeha.
- Pozitivne povratne informacije kupaca: Zadovoljni kupci preporučit će vaš salon svojim prijateljima i obitelji. Ovo je sjajna promocija.
1. Personalizirane usluge
Ključ uspješne usluge je personalizacija. To znači da su vaše usluge prilagođene potrebama i željama svakog kupca. Obratite pažnju na njihove želje, saslušajte njihove prijedloge i potrudite se ispuniti njihova očekivanja. Kada se kupac osjeća saslušanim i poštovanim, njegovo iskustvo bit će neprocjenjivo.
2. Opuštajući ambijent
Ambijent salona igra ključnu ulogu u stvaranju opuštajućeg iskustva. Korištenje umirujućih boja, ugodne glazbe i svijeća stvara ugodnu atmosferu u kojoj se gosti mogu opustiti. Pritom pripazite na čistoću i urednost prostorija, kako bi se gosti osjećali što ugodnije.
3. Masaža ili dodatna njega
Tijekom usluge možete uključiti kratke masaže ili drugu dodatnu njegu, poput hidratacije kose, hladnih obloga ili njege kože. To će kupcu pružiti osjećaj maženja i posebne pažnje. Uostalom, posjet salonu je svojevrsno maženje.
4. Savjeti za kućnu njegu
Usluge prestaju kada kupac izađe iz salona, no tu se možete razlikovati od konkurencije. Nakon završene usluge ponuditi stručne savjete i proizvode za kućnu njegu kako bi klijentica mogla održavati svoj izgled između posjeta salonu. Takva će pomoć privući kupce na veću lojalnost.
5. Piće i grickalice
Ponuda besplatnih pića poput čaja, kave ili vode uz lagani zalogaj poput voća ili keksa učinit će da se kupci osjećaju dobrodošli i da će se za njih pobrinuti u salonu.
6. Dodatne pogodnosti za vjerne kupce
Uvođenjem programa vjernosti u kojem klijenti dobivaju nagrade, popuste ili besplatne usluge za redovito posjećivanje vašeg salona potičete kupce da se vraćaju i postanu stalni kupci.
7. Animirano čekanje
Ponuda opcija za zabavu tijekom čekanja, poput igranja u virtualnoj stvarnosti, čitanja časopisa, knjiga ili igranja videoigara, omogućuje klijentima da vrijeme u salonu provode na opušteniji i zabavniji način.
8. Ljubazno osoblje i komunikacija
Ljubazno, pristupačno i pažljivo osoblje učinit će da se klijenti osjećaju dobrodošli i cijenjeni. Aktivna komunikacija s kupcima pomaže u stvaranju atmosfere povjerenja.
9. Radionice i treninzi
Organiziranje besplatnih radionica i edukacija za klijentice o trikovima ljepote, njezi kose ili šminkanju može unaprijediti njihovo znanje i povezati ih s vašim salonom.
10. Darivanje
Iznenadite klijente malim darovima, uzorcima proizvoda ili posebnim ponudama nakon završetka usluge. To pokazuje da cijenite njihov posjet i želite da odu s osmijehom na licu.
11. Više mogućnosti naručivanja
Zbog brzog tempa života mnogi ljudi danas više ne žele naručivati putem poziva, već to rade u samo nekoliko klikova. Želite li obradovati sve kupce, a posebno mlađe generacije, nabavite online naručivanje, čime ćete kupcima pružiti veću slobodu prilikom naručivanja.
Da biste saznali više o prelasku na online naručivanje, pročitajte naš blog Kako prijeći na sustav naručivanja?
Ne zaboravite!
Uz osobnu pažnju, opuštajuću atmosferu, dodatne slatkiše i domišljatost, vaš salon može postati mjesto gdje klijenti ne samo da poboljšavaju svoj izgled, već se i osjećaju posebno. Kroz lojalnost kupaca i kontinuirano poboljšanje, možete natjerati kupce da se vraćaju po ovo jedinstveno iskustvo.
Stoga zapamtite da je vaš salon više od običnog posla. To je mjesto gdje se susreću ljepota, opuštanje i samopomoć. Svojom strašću i predanošću možete postaviti novu razinu kvalitete u industriji ljepote koju će vaši kupci uvijek cijeniti. A u ovom prekrasnom svijetu gdje su ljepota i samovažnost savršeni, svaki je trenutak vrijedan svoje težine i vremena.
Svidio vam se ovaj članak? Pročitajte ostatak!
Na stranici Lime Booking za vas su odabrane samo najzanimljivije teme iz područja kozmetike, frizerstva, beauty trendova itd.
Lime Booking je online sustav naručivanja kupaca koji korisnicima salona omogućuje narudžbu usluga kad god i gdje god žele putem online obrasca. Vlasnicima salona omogućuje lakše poslovanje, više klijenata i više vremena koje mogu posvetiti svojim klijentima.
Maša
Drugi postovi
Sve informacije na dlanu putem mobilne aplikacije!
Želite li imati potpuni pregled onoga što se događa i pristupiti broju termina direktno sa svog mobilnog uređaja? Za vas smo pripremili upute kako jednostavno dodati aplikaciju Lime Booking na početni ekran svog mobilnog telefona.
Dodajte slike usluga u svoj web obrazac! 😍
Olakšajte svojim klijentima vizualizaciju značenja svake usluge dodavanjem slika. Također smo dodali mogućnost uređivanja redoslijeda usluga i kategorija kako biste mogli istaknuti kategorije ili usluge koje su vam važnije!
Kako se pobrinuti za ljetni sjaj?
4 jednostavna i korisna savjeta za njegu kože i kose koji će vam pomoći da postignete pravi ljetni sjaj u ovim vrućim danima.
Isprobajte Lime Booking besplatno!
Online kalendar, automatske SMS obavijesti, online zakazivanje i još mnogo toga!